למה שילוט כל כך רלוונטי בפרסום ושיווק העסק?

שילוט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

תוכן עניינים

שלטים נמצאים בכל מקום. אנחנו מסתמכים עליהם וגם הולכים בעקבותיהם. לדוגמה, בסופרים, נוכל למצוא שלטים פנימיים שתפקידם הוא לכוון אותנו למוצרי המזון שאנחנו מחפשים, בבנייני משרדים נוכל למצוא שלטים שמכוונים אותנו למשרד שאנו מחפשים ורחוב, נוכל לראות שלטי חוץ, שגם הם מצביעים על מיקום העסק או החנות שאנו מחפשים.

שלטים הם מוצר חובה לכל עסק ולא משנה מה הוא מוכר. השלט הוא הדבר הראשון שהלקוחות רואים ועל כן הוא מהווה את כרטיס הביקור לעסק. כמו כן, הוא גם משמש כדרך יעילה לפרסום וגם מיתוג של העסק.

שלטים עמידים

לפני שאתם מזמינים שלט מעוצב, עליכם גם לקחת בחשבון את מזג האוויר שיש בארץ. השלט צריך להיות מיוצרים מחומרי גלם עמידים ואיכותיים וכך גם לא יהיה צורך להחליף אותו בתדירות גבוהה. כך שאם אתם מחפשים שלטים עמידים וכאלה שיתאימו לשילוט חוץ, תוכלו לבחור את אלה:

  • שלטי פרספקסהיתרון שבשלטי פרספקס הוא שמדובר על חומר פלסטי קל לנשיאה, עמיד ולא נשבר. הוא אידיאלי מאוד עבור שילוט חוץ ויש המון עסקים שבוחרים בו.
  • שלטי PVC – גם הוא ממש כמו הפרספקס עמיד מאוד בפני תנאי מזג האוויר. הוא חזק וגם קל ואפשר לשנע אותו בקלות ממקום למקום וכל זאת מבלי שייגרם לו נזק במקרה של נפילה או מכה.
  • אלקובונד – מדובר על שילוט אלומיניום מרובד. הוא נשמר לאורך זמן רב והוא מתאים מאוד גם כשלט כניסה לבית העסק.
  • שמשונית – שלט זול יחסית בהשוואה לסוגים הקודמים שהוזכרו לעיל. מדובר על שלט שעשוי ברזנט אטום. אם בוחרים בו, יש לבדוק שיש אזור לקשור אותו. בדרך כלל, משתמשים בו באירועי חסות וכנסים.

עיצוב השלט

כאשר ניגשים לשלב העיצוב, מומלץ להתייחס למספר פרמטרים בהם: גודל השלט, צבעים, מלל. מבחינת הפרמטר הראשון, יש עסקים שיבחרו בשלט קטן ומנגד יש עסקים שיבחרו בשלט גדול. קחו בחשבון שאם החנות שלכם ממוקמת באזור מסחרי, אז העדיפות היא לבחור בשלט קטן.

אם החנות היא גדולה ויש לה שטח רחב, אז העדיפות היא לבחור בשלט גדול. מבחינת הפרמטר השני, מומלץ להשתמש בצבעי המותג שמזוהים עם העסק. מבחינת הפרמטר השלישי, המידע שיופיע על השלט צריך להיות רלוונטי לטווח ארוך.

על כן, נצלו אותו בחוכמה. לדוגמה, אם מדובר על שלט כניסה לעסק, אז צריכים להופיע בו שם העסק, סלוגן טלפון וכתובת.

כמו כן, אם מדובר על חברה גדולה וגם מוכרת שיש לה המון סניפים, אז מספיק שיופיעו הלוגו ושם העסק. במידה ואתם מעוניינים לפרסם מבצעים והטבות, מומלץ להשתמש בפתרונות זולים יותר כמו שלטי קאפה, פוסטרים ואפילו רולאפים.

לסיכום…

אין ספק שלשלט יש תפקיד מרכזי בתקשורת עם הלקוחות והעברת המסרים הנכונים. על כן, חשוב מאוד לשים דגש על איכות השלט, על המלל הכתוב בו ועל המיקום שלו.