מהי אוטומציה שיווקית לעסקים?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

תוכן עניינים

זה מאפשר לך ליצור אימיילים ודפי נחיתה באיכות גבוהה, ולאחר מכן לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך מתחילתו ועד סופו כדי להבין כיצד לקוחות פוטנציאליים עוברים במשפך שלך. אם אתה מנהל עסק גדול יותר, רוב הסיכויים שכבר יש לך בסיס חיבורים גדול. אוטומציה שיווקית משתמשת בטכנולוגיה שמייתרת את הצורך לשלוח מייל חד פעמי בכל פעם שאתה רוצה לדבר עם אנשי הקשר שלך או לתייג לקוחות באופן ידני בכל פעם שהם מגלים עניין במוצר בחנות שלך. אוטומציה שיווקית (בשילוב עם האסטרטגיה שלך) מאפשרת לך לייצר לידים טובים יותר ולסבך את הקמפיינים שלך מכיוון שהיא מאפשרת לך לשלוח מסרים מותאמים אישית לקהלים שונים על סמך תחומי העניין, ההתנהגות שלהם ואפילו מידע הנתונים שלך. . לדוגמה, אימיילים אוטומטיים יכולים להיות מותאמים אישית כדי להפוך את התוכן שלהם לרלוונטי לנמענים שלך.

זה מאפשר לך לתקשר ישירות עם כל לקוח ולשפר את חווית הלקוח

שיווק בדוא"ל בולט בהיותו אחד האמצעים הוותיקים ביותר לקידום מערכות יחסים בין עסקים ולקוחות. תוכנות מסוימות לאוטומציה של שיווק יכולות להפוך תהליכי שיווק בדוא"ל לאוטומטיים, ולאפשר לחברות ליישר טוב יותר את הקמפיינים הללו עם המאמצים של צוותי המכירות שלהן. חברות יכולות גם להשתמש בכלי אוטומציה שיווקית כדי לעקוב ולמדוד פעילות לידים, לקבוע מתי ליד עומד בתנאי מוכנות ידועים של הקונה, ולספק לידים למכירות ברגע שהם עומדים בקריטריונים מוגדרים מראש.

בעזרת כלי אוטומציה שיווקית (שבדרך כלל לובשים צורה של תוכנה)

עסקים יכולים לייצר לידים מוכשרים ביותר שמוכנים להשתתף במכירות. כלים אלו גם מספקים לצוותים מסגרת למיקוד, יצירה, ביצוע ומדידת הצלחתם של קמפיינים שיווקיים, מה שמקל על בחירת והמרת לידים. אבל ישנם גם כלי אוטומציה המאפשרים למשווקים לחשוב וליצור זרימות עבודה כדי ליישם אסטרטגיות מורכבות יותר.

אוטומציה דואגת למשימות שגרתיות וגוזלות זמן ומאפשרת למשווקים למקד את מאמציהם בפיתוח ושיפור האסטרטגיה השיווקית שלהם

שימוש בפלטפורמת אוטומציה שיווקית מפשט את ארגון המכירות והשיווק שלך על ידי החלפת תהליכים ידניים חוזרים ונשנים ברמה גבוהה בפתרונות אוטומטיים. אוטומציה שיווקית היא תהליך של שימוש בתוכנה לביצוע משימות שיווק חוזרות שנועדו ליצור לידים, להתאים אישית מסרים ותכנים שיווקיים ולחסוך למשווקים זמן ומאמץ. לדברי כריס דייוויס, מנהל החינוך ב-ActiveCampaign, המספקת תוכנת אוטומציה שיווקית, על ידי אוטומציה של רבות מהמשימות הללו, משתמשים יכולים להעביר בצורה יעילה יותר את המסר הנכון למשתמש הנכון בזמן הנכון.

עם זאת, ישנם כלי אוטומציה עסקית המאפשרים למשווקים לעבוד על אסטרטגיות מורכבות יותר. ככל שהמשווקים מתרגלים למערכות הללו, הם מוצאים להן שימושים חדשים, כמו ניתוח ומודל של התנהגות הקנייה של לקוחות פוטנציאליים ולקוחות.

כיום

פעילויות מכירות ושיווק מתבצעות באמצעות פורטלים ויישומים רבים כגון תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופלטפורמות מדיה חברתית. מערכות MSP יכולות לבצע אוטומציה של איש מכירות בודד, פעילות שיווקית בודדת כגון דיוור ישיר, או פעילויות שיווק ומכירות של חברה שלמה. קטגוריה זו של טכנולוגיית תוכנה נועדה לאפשר לארגונים למכור ביעילות רבה יותר על פני מספר ערוצים ולהפוך משימות שחוזרות על עצמן לאוטומטיות. בשימוש נפוץ במחזורי מכירות עסק לעסק (B2B), עסק למדינה (B2G) או עסק לצרכן (B2C) עם מחזורי מכירות ארוכים יותר, אוטומציה של שיווק כוללת מספר תחומי שיווק וזו באמת ברית. טכנולוגיות שיווק אלקטרוני בשילוב תהליך מכירה מובנה.

אוטומציה מתקדמת של זרימת עבודה כוללת אוטומציה של תהליכי שיווק פנימיים

Marketing Automation עוקבת אחר כל הפעילויות כדי לספק ניתוח מפורט כגון שיעורי המרה, שיעורי קליקים וסטטיסטיקות אתרים. חברות יכולות להשתמש בנתונים משולבים של אוטומציה שיווקית כדי לשפר אסטרטגיות לפילוח לקוחות. תוכנת אוטומציה שיווקית מעניקה לך נתוני לקוחות המאפשרים לך לשרת לכל לקוח את התוכן הרלוונטי ביותר עבורו, בהתבסס על מי הם וכיצד הם מתקשרים עם העסק שלך.

צוותי מכירות מקבלים לידים מוסמכים

וקמפיינים שיווקיים מתאימים עוד יותר לכל לקוח פוטנציאלי. לפי SelectHub, ארגוני שיווק B2B נוטים להסתמך על מערכות אוטומציה של שיווק עסקי המאפשרות להם ליצור עניין במוצר או בשירות על ידי יצירת קשרים עם לקוחות עסקיים.

שיווק

היא פעילות ליבה שגוזלת זמן ויקרה, ולכן ניתן לפשט אותה באמצעות אוטומציה. זה כולל שיווק בדוא"ל, קמפיינים פרסומיים ושיווק במדיה חברתית, בין היתר. לפי משווקים, היעדים האסטרטגיים החשובים ביותר לאוטומציה שיווקית הם הגדלת יצירת לידים ב-61%, יצירת לידים ב-67%, הכנסות ב-47%, חווית לקוח ב-36% וחווית לקוח ב-28%. – יכולת משופרת למדוד את תוצאות הקמפיין. 28% משמשים לאפקטיביות שיווקית ו-22% משמשים לשיפור מיקוד הקמפיין.

הגישה הטובה ביותר מתחילה בהבנה מה יכולה אוטומציה של שיווק ומכירות לעשות, כיצד היא פועלת וכיצד ניתן ליישם אותה. תוכנית שיווק עקבית מאפשרת לחברה להשיג טוב יותר את מטרותיה.
לעוד מידע בתחום של מהי אוטומציה שיווקית לעסקים? ואוטומציה שיווקית לעסקים באפשרותך לבדוק ב- marketing-automation.co.il

מחלקות שיווק

יועצים וצוות שיווק במשרה חלקית נהנים מהגדרת קריטריונים ותוצאות של פעולות ותהליכים, אשר לאחר מכן מתפרשים, מאוחסנים ומבוצעים על ידי התוכנה, מה שמשפר את היעילות ומפחית את האפשרות לטעויות אנוש . באופן דומה, אוטומציה של משאבי אנוש משתמשת בתוכנה כדי לבצע דיגיטציה ואוטומציה של משימות הקשורות ל-HR, במיוחד אלו שגוזלות זמן וחוזרות על עצמן, כגון כניסת עובדים, מעקב אחר זמן ושכר. אוטומציה עסקית מאפשרת אינטליגנציה טובה יותר של לקוחות ושל שוק, וקבלת החלטות מושכלת יותר מכוונת לשיווק ולמכירות היכן שהם הכי יעילים. זה מגדיל את הסיכוי שהעסק שלך ייצר לידים חדשים, יבצע מכירות ויגדיל את החזר ה-ROI שלך בשיווק – כל אלה משחררים את צוות השיווק שלך להתמקד בעסקים אחרים.

בעזרת אוטומציה שיווקית

תוכלו לעקוב אחר מסע הלקוח ולראות בממוצע כמה זמן לוקח ללקוח להשלים עסקה, איזה מידע הוא צריך להשלמת רכישה ואילו משאבי שיווק מובילים לעסקה. טרנספורמציה. אוטומציה של שיווק בדוא"ל היא שימוש בתוכנה לאוטומציה ופישוט משלוח דוא"ל, תוך צמצום הזמן והמאמץ הנדרשים כדי להצליח. במאמר זה, נשוחח עם מומחה שיווק בדוא"ל כיצד לזהות וליישם את הטריגרים הנכונים לאוטומציה של דוא"ל.

אוטומציה טובה לוקחת בחשבון את הצרכים המשתנים של לקוחות פוטנציאליים

התנהגותם ואינטראקציה איתך בכל ערוצי התקשורת. שימוש בגורמים התנהגותיים של מדיה חברתית או צפיות ספציפיות בדפים מספק למשווקים מידע שעוזר להם להבין טוב יותר לקוחות פוטנציאליים. אוטומציה מאפשרת למשווקים להעריך את הסבירות שלקוח פוטנציאלי יבצע רכישה.

קריטריונים אלו מתפרשים

מאוחסנים ומאוכפים על ידי תוכנת אוטומציה שיווקית, אשר מעריכה את איכות הלידים ובסופו של דבר מזרימה את הנתונים לצוות המכירות, בדרך כלל באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM). פלטפורמת האוטומציה השיווקית משמשת כפתרון מתארח או מבוסס אינטרנט, והלקוחות אינם צריכים להתקין תוכנה. זהו תהליך של אוטומציה של קמפיינים שיווקיים חוזרים ונשנים באמצעות טכנולוגיה ותוכנה.

החברה גם מיישמת טכנולוגיות וכלים

כדי לצאת לשוק בצורה יעילה יותר על פני מספר ערוצים. זה מאפשר לחברות לפשט, לבצע אוטומציה ולמדוד פעילויות שיווק וזרימות עבודה כדי שיוכלו לשפר את היעילות התפעולית ולהגדיל את ההכנסות מהר יותר.

השתמש בתוכנות ובאפליקציות

כדי לפשט ולהאיץ זרימות עבודה מורכבות על ידי מתן נראות ושליטה על כל חלקי התהליך, ולשחרר אותך משגרה כדי שתוכל להתמקד במה שחשוב באמת. הטמעת אסטרטגיית אוטומציה עסקית ניתנת לשימוש חוזר וניתנת להרחבה מאפשרת לחברה שלך להשתלט על התהליכים הללו, ולפנות זמן ומשאבים כדי שתוכל להתמקד במה שחשוב באמת.