מתנות ללקוחות שכדאי לקנות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

תוכן עניינים

תן להם מתנה כדי לאפשר להם ליהנות מהתחביבים שלהם בצורה נוחה יותר, הראה שאכפת לך מהאינטרסים שלהם ומקווה שהם יהיו מאושרים, שניהם חיוניים לקשר עסקי טוב. מתנת החברה הטובה ביותר ללקוחות היא מתנה שהם יכולים ליהנות ממנה במשך שנים רבות, במיוחד אם הם יכולים ליהנות ממנה עם משפחתם. כן, זה אולי נשמע קצת טיפשי, אבל זה מה שהופך את המתנות לבלתי נשכחות.

והזמנת קאזו בכמות גדולה תעלה לך פחות מ-$2 לקאזו

מה שהופך אותה למתנה משתלמת במיוחד לקונים. אם יש לך הרבה לקוחות או תקציב מצומצם, אפילו מתנות קטנות יכולות להראות ללקוחות שלך שאכפת לך. לדוגמה, מתנה קטנה ומתחשבת היא מושלמת למשיכת לקוחות חדשים. קניית מתנה כדי להראות ללקוח שאתה באמת מעריך אותו ואת העסק שלו היא תרגול מצוין.

מתנה בעלת ערך בעת הרכישה מעידה על כך שאכפת לך מהעסק שלך

תן להם מתנה כי אתה רוצה שהם יקבלו את החוויה הטובה ביותר מהמוצר שלך. אתה משקיע הרבה יותר זמן בעבודה עם הלקוח שלך ובבניית מערכות יחסים, אז זה רעיון טוב להביע תודה על העסק המתמשך שהם מציעים לך.

אם אתה קונה עבור הצוות שלך, ודא שהמתנות שלך הן מאותו אופי וערך. בדרך כלל, כשמדובר בקניית מתנות לאנשים מחוץ לעסק שלך, הגיוני לעשות קניות עבור לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, נותני שירותים ושותפים עסקיים.

למעשה

הענקת מתנות יכולה להיות כלי נהדר לבניית מערכות יחסים ואף להרחבת עסק עבור העסק שלך. מטרת המתנה היא להראות הערכה ולהשתמש בה ככלי שיווקי למשיכת עסקים חדשים. עם זאת, מעבר לכך, המטרה של מתנות לחברות יכולה גם לעזור לך לשתף את התרבות הנהדרת שיצרת עבור הלקוחות והעובדים שלך.

המתנות הטובות ביותר לא רק גורמות לעובדים שלך להרגיש מוערכים ומוערכים על ידי הלקוחות

הם גם מציגים את המותג שלך בצורה ברורה, מקצועית, והכי חשוב, בלתי נשכחת. מתנות חג המולד הן הזדמנות מצוינת להראות לצוות שלך כמה אתה מעריך את התרומה שלהם לעסק שלך. עזוב את המתנות הארגוניות המייגעות והזולות והפתיע את העובדים שלך השנה עם האפשרויות המתוחכמות, המתחשבות והמתגמלות הללו.

כדי לעזור לך להתחיל, בחרנו את אתרי האינטרנט הטובים ביותר למתנות עסקיות במאמר שלנו על 168 רעיונות למתנות עסקיות ייחודיות שהלקוחות והלקוחות שלך יאהבו. אנחנו כאן כדי לעזור לך להפוך את המתנה הזו למתנה הטובה ביותר האפשרית: 30 מתנות ארגוניות ללקוחות ולשותפים עסקיים.

שליחת מתנות ללקוחות

היא דרך קלה ויעילה לבנות נאמנות למותג ולהגביר את נאמנות הלקוחות. בין אם אתם מחפשים רעיונות לחגים או רוצים להראות את הערכתכם ליום השנה העסקי שלכם, הענקת מתנות ללקוחות היא דרך נהדרת וזולה להרשים. אם אתה סוחר ורוצה להראות את הערכתך ללקוחות הנאמנים שלך, הגיוני לתת מתנה פיזית קטנה של הערכה, בין אם זה לחופשה או כדי להראות את הכרת התודה שלך לאנשים שתומכים בך. עסק קטן מקומי.

אם אתה צריך פריטים שעובדים יכולים להשתמש בהם ושגם עוזרים לפרסם את החברה שלך

חפש מתנות שניתן להתאים אישית עם הלוגו והמותג של החברה שלך. אתה יכול גם לתת ללקוחות מתנה פריטים שאין להם שום קשר לעסק שלך, אלא מוצרים שכולם אוהבים ומשתמשים באותו אופן. אם אי פעם הזמנתם מוצרים סימנים מסחריים לתערוכות וכנסים, אתם יודעים שיש הרבה פריטים קטנים שתוכלו להתאים אישית, אבל אלו הם פריטי קידום מכירות, לא מתנות ללקוחות.

אתה אפילו יכול לעבוד על כמה מהמסרים השיווקיים שלך על ידי הוספת לוגו החברה שלך לכל מתנת חג המולד

כך תוכלו להראות ללקוחות שלכם שאתם מעריכים אותם מבלי לבזבז שעות בתיאום ולדאוג לעקוב אחר המתנות שלהם. במקום לתת כרטיס מתנה שפג תוקפו, תשמח לקוחות ולקוחות עם קופסאות אישיות של פינוקים טעימים ומתנות קבלת פנים.

מספר המתנות ללקוחות יכול לגדול במהירות

אז כדאי להסתכל על השורה התחתונה שלך כדי לראות אם זה עובד בשבילך. אין שום דבר רע במתנות האלה, אבל אם אתה רוצה להרשים את הלקוחות שלך או לעשות עסקה עם לקוח פוטנציאלי – ואתה משתמש במתנה הזו כחלק מבניית מערכת היחסים הזו – אתה צריך להראות מה עשית. אתה יכול.

לעסקים קטנים רבים יש את היכולת להפריש מתנות גדולות מספיק עבור מותגים מרובים או צרכנים

כך שתוכל להתמיד לאורך כל השנה. אנשי מקצוע עם תקציבים גבוהים יותר, או כאלה שרק רוצים לקנות מתנות לעמית אחד או שניים, עשויים לחפש מתנות גדולות יותר.

הנה 9 סוגים של מתנות שלדעתי מעבירות מסר נהדר ועוזרות לבנות מערכות יחסים

מתנה ספונטנית "סתם בגלל" יכולה להיות דרך יעילה להראות הערכה ללקוח, אבל יש גם מקרים מסוימים שבהם מעודדים לתת מתנות. קח את זה צעד אחד קדימה כאשר לקוחות פוטנציאליים הופכים ללקוחות על ידי הצעת להם מתנת קבלת פנים כאות תודה.

עסקים יכולים להגביר את שימור הלקוחות על ידי מתן חוויות חיוביות כגון מתנות תודה ללקוחות וכרטיסי מתנה ליום הולדת שמראים לאותם לקוחות שאתה מעריך אותם כלקוחות וכאנשים

המשמעות היא שתוכנית מתנות ללקוחות מתחשבת ומעוצבת לא רק יכולה לעזור לך לשמר את הלקוחות האלה, אלא למכור להם יותר במהלך מערכת היחסים שלך. הקמת תוכנית מתנות ללקוחות הכוללת שילוב של כרטיסי מתנה, כרטיסים בתשלום מראש ומתנות מותאמות אישית דורשת קצת עבודה, אבל יכולה להשתלם ביחסי לקוחות עמוקים יותר, נאמנות לקוחות מוגברת והגדלת ההכנסה לטווח ארוך לעסק שלך. … בסופו של דבר, מתנות יכולות להגביר את נאמנות הלקוחות, להגדיל את החזר ה-ROI, להפחית נטישה, ולהגביר את המוניטין של המותג.

הענקת מתנות

היא כבר מזמן אסטרטגיה שיווקית, אבל הקהילה העסקית שלך חשובה לא פחות מהלקוחות והעובדים שלך. באופן מסורתי, הן פנימית והן חיצונית, מתנות מחזקות אסוציאציות ויוצרות קשרים חיוביים בין ארגונים, לקוחות ועובדים. מתנות ללקוחות יכולות לעזור לך להכיר את האנשים שתומכים בעסק שלך לאורך כל השנה.

בקר ב-SwagUp ולמד כיצד להתחיל עם מתנות עסקיות מותאמות אישית שירגשו את הלקוחות שלך

עם למעלה מ-2000 אפשרויות לכל עניין, תמצאו מתנה וואו שתשמח את הלקוחות שלכם ומוכנים להשתדרג בכל שנה. אנו נראה לך כיצד להשתמש במתנות כדי לשפר את חווית הלקוח שלך, להגדיל את העסק שלך, ובסופו של דבר לחסוך כסף לעסק שלך. לפניכם מדריך שלם למתנות המושלמות לעובדים, לעמיתים וללקוחות.
למידע מורחב בנושא של מוצרי פרסום עליך לבקר ב- you-on.co.il

על ידי הענקת מתנות לחג

אתה יכול להראות שהלקוחות שלך הם מספר אחת, אפילו בתקופות העמוסות ביותר של השנה. עם זאת, מרשים עוד יותר לתת מתנה ייחודית לחברה כשהלקוח או העובד הכי פחות מצפים לה. א יכול להיות מתנה מפתיעה לשנה החדשה ולהתחיל שנה של צמיחה.