ניהול מוניטין לארגונים גדולים

תוכן עניינים

עם ניהול מוניטין במנועי חיפוש, חברה נוקטת במספר צעדים כדי להסיר פוסטים או ביקורות שליליות מתוצאות החיפוש הראשונות ולהחליף אותן בביקורות ומידע חיוביים. אתה יכול לעקוב ולנהל ביקורות שליליות על העסק שלך. סרטונים, תמונות, פודקאסטים, פוסטים ברשתות חברתיות והמלצות של לקוחות. תוכנה לניהול מוניטין כמו Birdeye מאפשרת לחברות לנהל משפכי ביקורת כדי לאסוף, לנהל ולקדם ביקורות של לקוחות חדשים בכל האתרים שבהם הם הכי חשובים להם – היכן שלקוחות פוטנציאליים יכולים לראות אותם. ביקורות של לקוחות ממלאות תפקיד חשוב במוניטין המקוון של המותג, וזו הסיבה שחברות מסוימות שמות דגש מיוחד על איסוף וניהול ביקורות כאסטרטגיה לניהול מוניטין.

חברות ניהול ביקורות הן בחירה טובה עבור עסקים מקומיים המעוניינים לשפר את הביקורות המקוונות שלהם

הם יכולים להפיק תועלת מאסטרטגיות סקירה וניהול של מדיה חברתית, במיוחד בגלל ששירותי מוניטין יכולים לעזור לעסקים להגיב לתלונות של לקוחות. לדוגמה, עסקים ואנשי מקצוע שכבר יש להם מוניטין חיובי באינטרנט יכולים לנצל את היתרונות של אסטרטגיות שירות כמו ניהול ביקורות וניטור אתרים.

לכל עסק יש דרך ייחודית משלו לשפר את המוניטין המקוון של העסק שלך

סוג העסק והמוניטין הנוכחי יגידו לך באיזו אפשרות לבחור. עסקים המחליטים להסתמך על שותף מקוון לניהול מוניטין ו/או ניהול תוכן צריכים לחפש מדרגיות, מהירות וניסיון, ולוודא שאתה בוחר מישהו שיש לו הבנה טובה של השוק והפרופיל הצרכני הספציפי שלך. אם החברה שלך רוצה לנהל ולעקוב אחר תוכן מקוון על המותג שלך, זה קריטי לגייס את המועמדים הטובים ביותר מבעוד מועד עבור סוג זה של עבודה מיומנת.

ניהול מוניטין מקוון כולל רישומי עסקים מדויקים ופרסומות רלוונטיות

שמירה על מעורבות עם צרכנים בשוק ובמדיה החברתית של החברה שלך, הבנת הנקודות הבעייתיות שלהם והיענות לביקורות וסקרים. במיוחד עבור חברות גדולות, פירוש הדבר יכול להיות עיבוד כמויות גדולות של נתונים במהירות, מדויקת וחסכונית, כולל ביקורות צרכנים, סקרים ופוסטים במדיה חברתית על פני מספר נקודות נוכחות מקוונות, תוך אספקת תוכן מקצועי, שקוף, מזוהה ומעודכן באופן עקבי. ניהול מוניטין הוא שילוב של מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן כדי לשמור או לשפר את המוניטין שלך, כגון יצירת תוכן, ניהול מדיה חברתית וניטור מקוון.

חברות לניהול מוניטין יכולות לעזור לך להשיג ולנהל הערות מקוונות בפלטפורמות שונות כמו גוגל ופייסבוק

חלק מחברות ניהול מוניטין מקוונות מבצעות גם משימות כמו ניטור שיחות מקוונות של לקוחות ושימוש ב-SEO ועריכה. ויקיפדיה עוזרת ללקוחות לבדוק את דירוגי החיפוש. במילים אחרות, חברת ניהול המוניטין עוקבת אחר התפיסה המקוונת של העסק שלך ושואפת להציג את העסק שלך בצורה חיובית כדי שתוכל להתבלט מהמתחרים ולרכוש את אמון הלקוחות ו/או הלקוחות.

המוניטין של החברה שלך

הוא איך צרכנים, עובדים פוטנציאליים ומשקיעים רואים אותה. בניהול המוניטין המקוון שלך, חשוב להתמקד בתפיסות הקהל שלך ובכלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעצב אותם בצורה חיובית. התהליך המתמשך של ניהול המוניטין של החברה שלך ידרוש שינויים באסטרטגיה שלך ככל שהיא תגדל בגודלה ובפופולריותה. חשוב מאוד לנהל באופן אקטיבי את המוניטין של החברה שלך כדי לעמוד בציפיות הלקוחות.

בניית מוניטין של מותג מאפס יכולה להיות מאתגרת ביותר

ניהול סיכונים ומוניטין תאגידי דורש ידע, מחויבות וניסיון. זה יכול לקחת שנים ותקציב עצום ליזמים לבנות מותג מוצק ומכובד מבלי שיהיה להם מוניטין מקוון מושלם שיכול להרוס את כל העבודה הקשה הזו.

כדי להראות לך איך זה עובד, שיתפנו פעולה עם Reputology, חברת מעקב אחר ביקורות שעוזרת למותגים להגן על המוניטין שלהם. פרקטיקות אתיות הן טכניקות לבניית מוניטין של מותג באמצעות פעילויות כגון ניטור מדיה חברתית, ניהול ביקורות חיוביות ויצירת תוכן לקידום אתרים. כשמדובר בחיזוק המוניטין והנוכחות המקוונת של המותג שלך, ישנן שתי שיטות: אתית ו… פחות אתית. אבל לארגונים גדולים רבים אין אסטרטגיה לניהול תפיסת מותג באינטרנט.

מעסיקים פוטנציאליים של גוגל ממנים מועמדים

כדי לראות מה יש לאינטרנט לספר להם. קבע כיצד אנשים תופסים את העסק שלך כשהם מוצאים אותך באינטרנט. הוא יעריך את התדמית המקוונת של אדם או עסק קטן ויפתח אסטרטגיה ליצירת תדמית חיובית יותר או לתיקון הפגיעה.

הוא מספק מגוון רחב של שירותים ללקוחות המעוניינים לבנות מחדש, לשפר או לחזק את המוניטין המקוון שלהם. חברת שיווק ותקשורת בשירות מלא זו מתמקדת ביחסי ציבור, כולל ניהול מוניטין, שיווק במדיה חברתית, שיווק משפיענים, ומסייעת לסוכנויות ממשלתיות לקדם את המסרים שלהן. למרות שחלק מהטכניקות שלו כוללות מניפולציה אוטומטית של דירוג מנועי החיפוש, יועצי מוניטין יוצרים גם תוכן חיובי כדי לבנות או לתקן מוניטין של לקוחות. לכל מי שמתעניין במיוחד בניהול מוניטין, Matter Communications מספקת גם ביקורות תחרותיות לבחינת האופן שבו המותג של הלקוח נתפס בהשוואה למתחרים בכל מרחב המדיה, ולאחר מכן לפתח אסטרטגיות לשיפור התפיסה הזו.

צוות שיווק

קשרי משקיעים, פרסום, משאבי אנוש ויחסי ציבור עוקבים אחר היבטים שונים של המוניטין של החברה. מנהל סיכונים יחיד ברמה גבוהה יכול להגדיר, להגן ולשפר טוב יותר את המוניטין של החברה מאשר צוות שונה שאחראי לפעילויות אחרות שאינן קשורות.

חברות נוטות להפיץ את ניהול סיכוני המוניטין בין מחלקות שונות

מה שמפחית את החשיבות של פונקציה חיונית ומפחיד את הארגון. הבעיה ברוב החברות הגדולות היא שאף אחד לא אחראי לניהול סיכון המוניטין של החברה. הבחירה הטובה ביותר עבור חברות רבות היא בדרך כלל להשתמש בספק יחסי ציבור פנימי או חיצוני כדי לפתור בעיות ציבוריות ולתת לחברה לניהול מוניטין כמו Reputation X לעשות את החלק מאחורי הקלעים של הפרויקטים. סוכנויות יחסי ציבור מיוחדות, הידועות לעתים קרובות כחברות יחסי ציבור מוניטין, משתמשות לעתים קרובות בשירותי התווית הלבנה שלנו כדי לעשות את ההבדל בשקט עבור הלקוחות שלהן.

ללא קשר למוניטין שלך

ספקים אלה יכולים לעזור לך לשמור, לתקן או לחזק את המותג שלך. לפיכך, אף אחד לא יידע אם אתה משתמש בשירות של צד שלישי כדי לבנות או לשחזר את המוניטין המקוון שלך. הם גם מציעים ניתוח מוניטין מעמיק בחינם כדי להבין היכן המותג שלך זקוק לעזרה וכיצד WebiMax יכול לעזור לשפר אותו.

הם מבטיחים שהתוכן שלך משתמש במילות מפתח רלוונטיות

מטא נתונים, כותרות וכתוביות כך שהתוכן שלך יכול להיראות על ידי קהל היעד שלך כאשר הם מחפשים את העסק או התעשייה הרלוונטית שלך. באמצעות ממשל מדיה חברתית, חברות יכולות להשתמש בכלים הללו כדי לבנות את המוניטין המקוון שלהן ולעצב את האופן שבו קהלים רואים את המותג שלהם ומקיימים איתו אינטראקציה. על ידי תשומת לב רבה למה שאנשים אומרים, אתה יכול לתת למותג שלך יוקרה נחוצה.

ודא שאתה החברה שאליהם פונים לפתרון בעיות בענף שלך, או שאתה ההימור הטוב ביותר על ידי צפייה ותגובה לביקורות. מדובר במעקב אחר מה שאנשים אומרים עליך ולערוך פעיל את המשתמשים האלה כדי לעודד דיון חיובי.

תפריט נגישות