ספורט וכושר בטרימסטר הראשון של ההריון

ספורט בטרימסטר הראשון של ההיריון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter

תוכן עניינים

השליש הראשון של ההריון הוא הזמן החשוב ביותר לאישה להישאר בריאה ובכושר. בתקופה זו, נשים רבות עדיין מתאמנות ועושות ספורט.

ספורט וכושר בשליש הראשון של ההריון יכולים לעזור לשפר את בריאותך בתקופה זו. זה עוזר למנוע סיבוכים במהלך הלידה ונותן לך הזדמנות להתחבר לתינוק שלך.

השליש הראשון הוא גם כאשר את יכולה להתחיל לטפל בתזונה של תינוקך על ידי אכילה טובה, שינה מספקת ושמירה על משקל תקין.

7 טיפים להריון בריא והאם פעילות גופנית יכולה לעזור לך או לתינוק שלך?

הריון הוא זמן של שינויים. את כל הזמן משנה את גופך ואת חייך כדי להתאים לתינוק. אבל חשוב להקפיד על שגרת הפעילות הגופנית כדי שתוכלי להישאר בריאה ובכושר במהלך ההריון.

7 הטיפים להריון בריא כוללים:

  • אכילת תזונה מאוזנת הכוללת חלבון, ויטמינים, מינרלים וסיבים.

  • הימנעות מאלכוהול, עישון סיגריות או סמים במהלך ההריון

  • לנוח מספיק בכל יום

  • לא להתאמן קשה מדי או לעשות יותר מדי

  • נטילת ויטמינים טרום לידתיים על בסיס קבוע

  • ביצוע תרגילים עדינים כמו הליכה או שחייה לעתים קרובות ככל האפשר

  • שמירה על משקל תקין לאורך כל ההריון

למה את צריכה לצפות מפעילות גופנית בהריון

פעילות גופנית במהלך ההריון היא לא תמיד קלה, אבל חשוב להישאר פעיל. אימון יכול לעזור לך בניהול המשקל, בשינה ובמצב הרוח שלך.

פעילות גופנית במהלך ההריון היא פעולת איזון בין רמות הפעילות הבטוחות לך ולתינוק שלך. הקולג' האמריקאי למיילדות וגניקולוגים ממליץ לנשים בהריון לבצע 30 דקות של פעילות אירובית בעצימות בינונית ברוב ימות השבוע, עם לא יותר מיומיים בשבוע שבהם אישה עושה פעילות גופנית נמרצת כמו ריצה או ריקוד אירובי.

חשוב לזכור שיש כמה פעילויות שנשים בהריון צריכות להימנע מהן מכיוון שהן עלולות להזיק לעובר. אלה כוללים: רכיבה על סוסים, צלילה, ספורט מגע כמו כדורגל או אגרוף, ופעילויות שמכניסות אותך לאיזון לא נכון של הגוף.

הרגלים בריאים להריון: למה לצפות מהטרימסטר הראשון

הריון הוא חוויה יפה. זה זמן מרגש שבו את יכולה סוף סוף לחלוק את החדשות שלך עם העולם, ולהתחיל לתכנן את חייך עם בן הזוג שלך. עם זאת, יש כמה דברים שאת צריכה להיות מודעת אליהם לפני שאת יוצאת למסע הזה.

הריון הוא זמן ללמוד על הגוף, הנפש והרגשות שלך. מאמר זה יעזור לך להתכונן לשליש הראשון על ידי יספק לך מידע על מה לצפות.

חלק מהדברים האלה אולי נראים קטנים בשלבים המוקדמים, אבל יש להם השפעה עצומה על ההרגשה שלך לאורך תהליך ההיריון ואחרי שהוא יסתיים. בהמשךה המאמר, אנו הולכים לכסות למה לצפות מהטרימסטר הראשון, מהם כמה הרגלים בריאים להריון ומהם הסיכונים שנשים בהריון צריכות להיות מודעות אליהם.

מהו השליש הראשון בהיריון ומדוע הוא כל כך חשוב?

השליש הראשון הוא פרק הזמן שנמשך מהיום הראשון של הווסת האחרונה שלך ועד תחילת השליש השני שלך. זו גם תקופה שהיא כל כך חשובה מכיוון שבזמן הזה תכירו את מינו של תינוקכם.

השליש הראשון של ההריון יכול להיות קשה וגם מרגש והוא גם יכול להיות מבלבל. זו הסיבה שכל כך חשוב לעקוב אחר מה את אוכלת, מתי את עושה פיפי וכמה את עולה במשקל כדי להישאר בריאה. הוא זמן מכריע לבריאות האישה מכיוון שהוא עוזר לקבוע אם יהיה לה הריון בריא או לא.

יתרונות בריאותיים של פעילות גופנית סדירה במהלך ההריון בשליש הראשון

פעילות גופנית במהלך ההריון יכולה לעזור לנשים בהריון ללדת תינוק בריא. זה עוזר לשפר את מצב הרוח שלהם ולהפחית את הסיכון לסוכרת הריון, רעלת הריון, יתר לחץ דם הריון ודיכאון לאחר לידה.

פעילות גופנית סדירה במהלך ההריון היא הוכחה כמספקת יתרונות בריאותיים רבים הן לאם והן לתינוק. אחד היתרונות החשובים ביותר הוא שהוא עוזר להפחית את הסיכון לסוכרת הריון, רעלת הריון, יתר לחץ דם הריון ודיכאון לאחר לידה.

פעילות גופנית במהלך ההריון מומלצת גם על ידי רופאים מכיוון שהיא יכולה לעזור לשפר את מצב הרוח ולהפחית את רמות הלחץ אצל נשים הרות.

מומלץ להתחיל בפעילות גופנית כבר מהשבועות הראשונים להיריון (שבוע 1, 2 ושבוע 3 והילך) בכדי להרגיל את גופך לאיזון יציב לקראת שאר השבועות בהיריון.

תרגילים הטובים ביותר לנשים בהריון בשליש הראשון

אם את בהריון ומחפשת פעילות גופנית טובה במהלך השליש הראשון שלך, יש כמה אפשרויות נהדרות.

התרגיל הטוב ביותר לנשים בהריון בשליש הראשון הוא שחייה. שחייה יכולה לעזור לחיזוק השרירים וסיבולת, כמו גם מתיחת הירכיים והגב התחתון. זה גם עוזר להקל על מתח ולשפר את זרימת הדם.

התרגיל השני הטוב ביותר הוא יוגה, שיכול לעזור עם הנשימה, היציבה, האיזון, הגמישות והכוח שלך. זה גם עוזר להקל על מתח ולשפר את זרימת הדם.

התרגיל השלישי הטוב ביותר הוא הליכה או ריצה מכיוון שהם לא רק מחזקים את השרירים אלא גם מגבירים את הסיבולת ומונעים פציעות כמו עומס על הגב או מפרקים אחרים. הם גם עוזרים להקל על מתח ולשפר את זרימת הדם.

איך להפוך את הכושר לכיף בשליש הראשון של ההריון

הריון הוא זמן של שינוי גדול הן עבור האישה והן עבור התינוק. זה יכול להיות מאתגר לדעת איך להתאמן במהלך ההריון ולעשות את זה כיף. מאמר זה יספק כמה טיפים להפיכת כושר לכיף בשליש הראשון של ההריון.

פעילות גופנית במהלך ההריון יכולה לעזור לתינוקך לגדול ולהתפתח בדרכים חיוניות לעתידו הבריא. זה גם עוזר לך להרגיש טוב יותר עם עצמך ועם הגוף שלך, וזה גורם עצום כשאת בהריון.

ישנן דרכים רבות לעשות פעילות גופנית מהנה בהריון, אבל כולן מתחילות בחינוך כדי שתדע מה בטוח. כאשר את בהריון, חשוב להקשיב לגוף שלך; אם משהו מרגיש לא בסדר או לא נוח, הפסיק לעשות זאת מיד.