בלוק תמונות למזכרת

תוכן עניינים

מדגם חינם, משלוח מהיר, שירות מותאם אישית או שירות OEM, תקבלו בין היתר מסגרת תמונה, בלוק אקרילי, מסגרת תמונה אקרילית במחיר מדהים. אנו מציעים מגוון מגוון של מזכרות ותערוכות מותאמות אישית כדי ללכוד את היופי הייחודי של התמונות שלך. עם אפשרויות התאמה אישית אינסופיות, אתה יכול בקלות ליצור תמונת מזכרת אישית כדי לחגוג כל אירוע או אבן דרך. מתנות תמונות בהתאמה אישית לא חייבות להיות בהדפסות תמונות רגילות.

ספר להם שאתה אוהב אותם בכל פעם שהם אוכלים חטיף עם רעיון מתנה מגנט צילום יצירתי זה

קשט את הסלון או המשרד הביתי שלהם עם מתנת תמונה זו. מקווה שמתנות צילום עשה זאת בעצמך יהוו אותך ליצור משהו עבור החברים והמשפחה שלך בעונת החגים. זה כל כך כיף למצוא דרך חדשה להציג תמונות משפחתיות, ופרויקטי צילום הם הרעיונות הטובים ביותר למתנות עשה זאת בעצמך.
עבור פרטים מורחבים על בלוק תמונות מזמינים מבלוקה ובלוק תמונות למזכרת באפשרותך לבקר ב- blocka.co.il

מתנות תמונות מזכוכית חרוטות הן בדרך כלל תמיד נראות טוב והחברים הכי טובים שלך יאהבו את המשקפיים שלהם

הפתיע את החברים, המשפחה והקולגות שלך על ידי הפיכת התמונות היקרים שלהם למזכרות קריסטל מותאמות אישית. הדבר הטוב ביותר בקניית מתנות צילום לחברים הוא שניתן לשמור אותן לנצח. אומרים שצילום שווה אלף מילים, וזו הסיבה שמתנות צילום הן מתנות כל כך עמידות ומעוררות חיוך.

הם חשובים מאוד

במיוחד כאשר מוסיפים להם תמונות משפחתיות. כשזה מגיע לאופן שבו אתה ממסגר את זה, הם יאהבו את מתנת הצילום האלגנטית והמתוחכמת הזו. ל-Framebridge יש מגוון מתנות צילום מסוגננות לבחירה, אבל אנחנו באופן אישי אוהבים את המראה של שלושת ההדפסים.

המזכרות המדהימות האלה בעבודת יד יהיו מתנה נהדרת לאדם אהוב. בין אם אתה אמא, אבא, בן, בת, אח, אחות, מטפלת, סבא, בעל, אישה, חברה, חבר, החבר הכי טוב או חיית המחמד, זו תהיה מתנה מיוחדת שתישאר לנצח.

אנו חושבים שזו אחת ממתנות הצילום הטובות ביותר להורים אובססיביים לגבי הנכדים שלהם

אם החבר שלך נהנה להשוויץ בתמונות המשפחתיות המושלמות שלו, רוב הסיכויים שהם יאהבו כיסוי טלפון אישי כמו זה. עם האביזרים המותאמים אישית שלנו, אתה יכול ליצור חריטה 2D או 3D מפורטת של התמונה המיניאטורית האהובה עליך.

המגוון שלנו כולל תמונות של קוביות זיכרון שיכולות ליצור זיכרונות טובים

בלוקי הצילום האקריליים שלנו הם שקופים ומלוטשים יהלומים כדי להבטיח שהעיצובים שלך ייראו נהדר במשך שנים רבות. אבני הבניין שלנו מספקות דרך יפה להציג תמונות מיוחדות מאוד, הדפסת התמונה ישירות על העץ, מספקת יופי מרקם ייחודי.

פשוט בחר תמונה לבחירתך והעלה אותה באמצעות כלי הורדת התמונות שלנו

אנא עיין במדריך התמונות שלנו בעת בחירת התמונות לכלול. עבור רוב המוצרים הקטנים, כמו מכשיר הצילום העצמאי שלנו, ניתן להשתמש בתמונות אלו לפי הצורך, ואנו לא ממליצים להשתמש בתמונות דחוסות להדפסת תמונות גדולות.

תמונות בהירות ובהירות נראות טוב יותר מכיוון שהתמונות לעיל נראות מעט כהות יותר כשהן מודפסות על משטח עץ

נא להימנע מתמונות עם הרבה צללים (במיוחד על הפנים ופרטים חשובים) ולהימנע מתמונות לילה. בחר את התמונה הראשונה שלך בקפידה, כי אנחנו מדפיסים את הקוקיה של התמונה הראשונה של לוח השנה שלך בתוך לב על הכריכה יחד עם השנה. אנו ממליצים להתחיל את תהליך הזמנת לוח השנה היומי שלך על ידי יצירת תיקיה על שולחן העבודה שלך עם כל התמונות שבהן תרצה להשתמש.

לאחר איסוף שנה של תמונות בתיקייה, אתה יכול להתחיל להעלות. כאשר תלחץ על כפתור מילוי אוטומטי, התמונות שלך ישכפלו כדי למלא את שאר השנה. אני שולח את התמונות שלי לחדר חושך של שעה אחת כמו Walgreens או CVS להדפסות 4×6.

הדפס את התמונה בשחור לבן במדפסת לייזר (תבוצע הדפסת הזרקת דיו)

הדביקו ריבוע צילום בגודל 2 אינץ' לצד אחד של גוש העץ באמצעות דבק מגזרת Mod Podge ומברשת קצף. הסר את נייר הגיבוי מהתמונה ולאחר מכן החל את התמונה באופן שווה על יחידת החותמת.

אני רוצה שהקצוות ייראו מחוספסים או קרועים, אז אני צריך מעט מקום בצידי התמונה כדי שהקצוות ייקרעו. הדוגמנית בדרך כלל מצלמת את התמונה קצת יותר גבוהה, כך שתוכל לקרוע יותר מלמטה ומלמעלה.

אתה יכול אפילו להשתמש בתיבת הטקסט כדי להוסיף תמונות לתבנית באמצעות מסמך טקסט. אתה יכול להוסיף הודעה מותאמת אישית מתחת לתמונה, פשוט כתוב מה שאתה רוצה באפשרויות המותאמות אישית.

כשאנחנו מחממים אותם מלמטה

מציבים כוסות וצלוחיות עתיקות מאבן לבנות, כותבים הודעה לחמותך, ניתן לערוך את המילים המודגשות בכחול (ראה תמונה למעלה), מסגרת עץ מתנה לסבתא מסגרת ג'יג'י רק לאמהות הטובות ביותר שדרוג למסגרת צילום Gigi מסגרת ג'יג'י מתנת צילום בלוק קליפ. מסגרת תמונה מתנה לחתונה מתנה ליום האהבה Photoblock Love מסגרת תמונה מיצרנים אחרים All of me Loves All of You.

חומר והדפסה באיכות הגבוהה ביותר

חזה חמוד מצויר ביד של קקדו גפרית ממוסגר על ידי ורדים. שלט עץ הילד הזה הוא מתנה נהדרת לאבא. מתנה לאבא. סָבָּא. מתנה. Photoblock. מסגרת עץ. שלט עץ הילד הזה הוא אבא נהדר מתנה לאבא מתנה לסבא מסגרת מסגרת תמונה מסגרת עץ עם קליפ שלט עץ בית חווה כפרי מודרני עיצוב קיר חמוד, רוקמים שלדים של אגדות בדיוניות ארוכות כמו בתולת ים, אולם זה תלוי בכמות העיבוד הנוכחית שלנו הזמנות, אני רוצה שהם יתאימו לך בצורה מושלמת.

בלוקי צילום באקריליק נראים מדהימים לחלוטין ויהוו מתנה סנטימנטלית איכותית לתגמול, פרישה או פיטורים לעובד מיוחד. התמונות מודפסות ומודבקות על קוביות עץ איכותיות ולאחר מכן מכוסות בשכבת הגנה לשמירה על טריותן.

הם יוצרים מתנות צילום נהדרות לאחר החתונה לזוג שאוהב לארח. זו דרך דיסקרטית להיות תמיד איתם – עכשיו זה רעיון למתנה רומנטית לצילום.

קריסטל הצילום המותאם אישית שלנו משחזר את הרגעים הטובים ביותר בחייך עם אמנות תלת מימד מדהימה

שבוודאי תהפוך למוקד של כל חדר. אתה חושב הרבה על מציאת תמונות משמעותיות, בוחר את צורת הקריסטל המושלמת כדי להשלים אותה, וכותב מסר טוב כדי לשלב אותן למתנה ייחודית.

צילום עץ יציג בעדינות את הדפוסים השונים של העץ הטבעי בתמונה שלך

קווי טקסטורה אלו הם מה שנותנים לתמונת העץ שלך מראה כפרי נצחי. הנח שלושה על שלושה בלוקי תמונות על שולחן הקפה, ואז הפוך וסובב כל קובייה כדי ליצור מחדש את התמונות המקוריות. חזור על הפעולה עד שקטע מהתמונה מחובר לכל קוביית עץ.

זה אומר שבלוק הצילום המוגמר שלי הוא גודל הדפסת תמונות סטנדרטי של 4×6, הגודל האידיאלי לתצוגה על שולחן. להלן הגדלים של תבניות הדפסה עבור עיצובים שונים.

רוצים להצליח בעולם העסקים? הגעתם למקום הנכון!

חברת הייעוץ עסקי הגדולה בישראל Success מזמינה אתכם להצטרף למהפכה העסקית של העולם החדש – ובחינם!

הירשמו עכשיו וקבלו גישה בלעדית לספריית ההדרכות המקיפה שלהם, הכוללת אלפי סרטונים, מדריכים ומשאבים שימושיים – והכל בחינם! (כן, שווה לחזור על זה פעמיים 😄)
כל החומרים הללו הוכנו במיוחד עבורכם על ידי אלעד הדר, יועץ עסקי מוביל עם ניסיון של 23 שנים, שסייע כבר ליותר מ-30,000 בעלי עסקים בישראל להצליח ולשגשג.

אל תחמיצו את ההזדמנות הזאת לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. לחצו על הכפתור למטה והצטרפו אלינו כדי לקבל את כל הכלים, הטיפים והתובנות שאתם צריכים כדי להפוך את החזון העסקי שלכם למציאות.

ההצלחה מחכה לכם – אל תאחרו לה!

תפריט נגישות

חדש באתר CHD

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CHD💝