מהם ציפויי שיניים ומה חשוב לדעת עליהם

ציפויי שיניים

תוכן עניינים

ציפוי שיניים מיושם על השיניים למטרות הגנה ואסתטיות. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים, טקסטורות וצורות.

עדיין ניתן לנקות שיניים עם מברשת שיניים אך ציפוי שיניים עדיין חשוב במניעת חורים ובעיות אחרות.

מה זה ציפויי שיניים?

ציפויים דנטליים הם שכבה דקה ומגינה של חומר בצבע השן המונחת על השיניים. הם משמשים למניעת עששת ולהגן על השיניים מפני נזק.

בנוסף, הם ידועים גם בתור לכה דנטלית והם מגיעים במגוון של צבעים, מרקמים וסוגים שונים. הם יכולים להיות עשויים מפלסטיק, שרף אקרילי או מתכת.

מה חשוב לדעת על ציפויי שיניים?

ציפוי שיניים הוא שכבה דקה המונחת על השיניים המסייעת להגן עליהן מפני ריקבון ומחלות אחרות. הם מגיעים בסוגים רבים ושונים וניתן ליישם אותם במגוון דרכים.

הסוג הנפוץ ביותר הוא משחת שיניים או ג'ל על בסיס פלואוריד ששמים על השיניים לפני צחצוחן עם מברשת השיניים. סוגים אחרים כוללים חומרי איטום המיושמים על ידי רופא שיניים או בבית ומכסים רק אזורים מסוימים בשיניים שלכם במקום את כל המשטחים כמו אלה המבוססים על פלואוריד.

לבסוף, יש גם מוצרים כמו לכה שאת מורחת לבד בבית עם מברשת או כותנה.

לעוד פרטים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של ד"ר אופיר זהבי, על מנת לקבל מענה על כל השאלות שלכם והתייעצות לגבי הפיתרון המתאים ביותר עבור הבעיה שלכם. לאתר: מרפאת שיניים בפתח תקווה – ד"ר אופיר זהבי – רפואת שיניים אחרת (dr-ofir.co.il).

למה משמש ציפוי שיניים?

ציפוי שיניים משמש להגנה על השיניים ולמניעת עששת. הם מיושמים על פני השיניים ועשויים ממגוון חומרים כולל מתכות, קרמיקה, מינרלים טבעיים או פולימרים סינתטיים.

הציפוי יכול להיות מיושם על מגוון משטחי שיניים כולל אמייל, דנטין או צמנטום. הוא מספק הגנה מפני עששת על ידי הפחתת כמות החיידקים הגורמים לעששת או על ידי שינוי החומציות של הפלאק על השיניים.

מה היתרונות של ציפויי שיניים?

ציפוי שיניים משמש להגנה על השיניים מפני עששת ונזקים. הם עשויים ממגוון חומרים, כולל אמייל, שרף, סיליקה ותחמוצות מתכת.

ישנם יתרונות רבים בשימוש בציפויים דנטליים. ניתן להשתמש בהם כדי לשפר את היגיינת הפה, להפחית את הרגישות בשיניים ולמנוע עששת. לציפוי שיניים יש גם יתרונות אסתטיים כמו לגרום לשיניים להיראות לבנות ובריאות יותר.

הליך ציפוי בשיניים יכול לשמש אנשים עם פגיעה במערכת החיסון או כאלה שאינם יכולים לסבול צחצוח שיניים עם משחת שיניים רגילה מכיוון שהיא עלולה לגרות את החניכיים.

האם יש לציפויי שיניים תופעות לוואי?

התשובה היא כן. ישנן כמה תופעות לוואי המגיעות עם ציפוי שיניים. עם זאת, רוב האנשים משלימים אותם כי היתרונות של ציפוי שיניים עולים על הסיכונים.

ציפויים דנטליים שימשו במשך מאות שנים וכיום הם חלק חשוב בבריאות הפה. ציפוי שיניים עוזר להגן על השיניים מפני עששת ומחלות שיניים כגון דלקת חניכיים, פריודונטיטיס וסרטן הפה. הם גם עוזרים למנוע חורים בילדים על ידי מניעת הצטברות רובד על השיניים.

חלק מתופעות הלוואי של ציפוי שיניים כוללות יובש בפה, רגישות מוגברת לטמפרטורות קרות, רגישות מוגברת לטמפרטורות חמות ושינוי בתפיסת הטעם.

סיכום

מקווים שנהניתם מקריאת מאמר זה ושענינו לכם על כל השאלות בנוגע לנושא ציפויי שיניים, אך חשוב לנו להדגיש כי כל הנאמר במאמר זה הוא אינו תחליף להתייעצות עם רופא מומחה בתחום.

לכן חשוב שלא תעשו צעד על פי דעתכם ולכו להתייעץ עם רופא מומחה על מנת שלא יגרם נזק גדול יותר.

רוצים להצליח בעולם העסקים? הגעתם למקום הנכון!

חברת הייעוץ עסקי הגדולה בישראל Success מזמינה אתכם להצטרף למהפכה העסקית של העולם החדש – ובחינם!

הירשמו עכשיו וקבלו גישה בלעדית לספריית ההדרכות המקיפה שלהם, הכוללת אלפי סרטונים, מדריכים ומשאבים שימושיים – והכל בחינם! (כן, שווה לחזור על זה פעמיים 😄)
כל החומרים הללו הוכנו במיוחד עבורכם על ידי אלעד הדר, יועץ עסקי מוביל עם ניסיון של 23 שנים, שסייע כבר ליותר מ-30,000 בעלי עסקים בישראל להצליח ולשגשג.

אל תחמיצו את ההזדמנות הזאת לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. לחצו על הכפתור למטה והצטרפו אלינו כדי לקבל את כל הכלים, הטיפים והתובנות שאתם צריכים כדי להפוך את החזון העסקי שלכם למציאות.

ההצלחה מחכה לכם – אל תאחרו לה!

תפריט נגישות

חדש באתר CHD

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CHD💝