ויאגרה ללא מרשם

תוכן עניינים

ה-FDA דורש כיום מרשם לויאגרה (סילדנפיל), סיאליס (r) ותרופות גנריות לבעיות זיקפה (לטיפול בבעיות זיקפה). הסתכלנו גם על "תחליפי ויאגרה" ללא מרשם וגילינו מדוע יש להימנע מהם לאפשרויות טיפול אמיתיות ומוכחות לטיפול בבעיות זיקפה כגון Sildenafil.

גלולות רבות נמכרות באינטרנט כחלופות לצמחי מרפא שאמורים לפעול כמו ויאגרה

חלק מהמוצרים האלה מכילים תרופה משלהם סילדנפיל, שאותה יש ליטול רק לפי הוראות הרופא שלך. חלק מהתוספים הללו מכילים יותר ממרכיב פעיל אחד (כגון סילדנפיל וטדלפיל), מה שאומר שיש להם סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי מאשר תרופות אמיתיות. בבדיקות צרכנים, נמצא כי תוספי מזון רבים ללא מרשם מכילים כמויות מזויפות של תרופות מרשם, כולל ויאגרה,

אין מחקרים המשווים תוספי צמחים אלו לתרופות להפרעות זיקפה כגון ויאגרה. רצוי להתייעץ עם מומחה, כגון אורולוג, מטפל או רופא בריאות מינית.

עם זאת

היזהר בעת קנייה או צריכת תרופות אלטרנטיביות, כולל אלו שהן לכאורה גרסאות צמחיות של ויאגרה. טיפולים מסורתיים בבעיות זיקפה, כגון סילדנפיל (ויאגרה), ורדנפיל (לויטרה, סטקסין) וטדלפיל (סיאליס) זמינים רק אם הם זמינים באינטרנט.
למידע מורחב על ויאגרה ללא מרשם כדאי להעיף מבט ב-

מחקר משנת 2013 מראה ששילוב של טיפולים בהפרעות זיקפה המכילים תרופות אלו עם חנקות או חוסמי אלפא עלול לגרום לבעיות

תרופות דרך הפה הנקראות מעכבי PDE5 הן חלק מהטיפולים הנפוצים ביותר לבעיות זיקפה. תרופת מרשם המכונה מעכבי PDE5 (כגון ויאגרה) מקובלת לרשום, אך זו אינה אפשרות הטיפול היחידה לבעיות זיקפה.

כדורים לבעיות זיקפה כגון ויאגרה הם תוספים שיכולים להפחית את ההשפעות של הפרעות זיקפה ולשפר את התפקוד המיני

אנשים שרוצים להשתמש בתוספי מזון טבעיים לשיפור רמות הטסטוסטרון והפרעות זיקפה יכולים להשתמש בגלולות לבעיות זיקפה, כמו ויאגרה. מחקרים הראו שחלופות טבעיות אלו יעילות כמו תרופות מרשם (או אפילו טובות יותר), אך מחקרים אלו ממומנים בדרך כלל על ידי יצרני תוספי מזון.

מוצרים מסוימים

כמו תוסף התזונה הפופולרי Extenze לגברים, מכילים סילדנפיל, שהוא המרכיב הפעיל של ויאגרה. מרכיב לא מוצהר זה יכול לקיים אינטראקציה עם חנקות בתרופות מרשם מסוימות, כמו ניטרוגליצרין מרחיב כלי דם, ולגרום לירידת לחץ הדם לרמות מסוכנות. לדוגמה, נטילת תרופות ללא מרשם המכילות סילדנפיל ותרופות המכילות ניטרטים עלולה לגרום לירידה מסוכנת בלחץ הדם

יתרה מכך

המרכיבים בתרופות אלו ללא מרשם עלולים לגרום לאינטראקציות לא בטוחות עם תרופות אחרות שנלקחות ל לטפל במצבים אחרים, לשים תוספי מזון בסכנה. תרופות ללא מרשם הפכו לטיפול פופולרי לבעיות זיקפה, למרות טענות שאינן נתמכות על שיפור בביצועים מיניים.

אופציה נוספת

היא לרכוש ויאגרה גנרית לא ממותגת, ותרופות לטיפול בבעיות זיקפה מורשות אחרות באינטרנט מאתרים מאושרים ללא הסכמת הרופא שלך. מכיוון שהסילדנפיל הגנרי והוויאגרה הן תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, גברים מסוימים עשויים להתקשות להשיג ספקי שירותי בריאות. רוב חברות הביטוח מכסות את התרופה הגנרית סילדנפיל, וסביר להניח שהתרופה הגנרית ויאגרה לא תכסה כי ישנן תרופות גנריות זמינות.

האפשרות האופטימלית

היא לבחור בסילדנפיל גנרי על פני שם המותג ויאגרה (הידועה בשם הגלולה הכחולה הקטנה) עבור תרופת המרשם ויאגרה (הידועה בשם Suldenafil) השייכת למשפחת תרופות הנקראות מעכבי PDE-5; מעכבי PDE5 כגון סילדנפיל משמשים כאפשרויות טיפול לבעיות זיקפה של גברים, לכן יש צורך בייעוץ רפואי (FDA).

אם אתה רוצה לקנות תרופה

אתה תמיד צריך לבדוק עם הרופא שלך או להתייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת ויאגרה כדי למנוע כל השפעות שליליות וסיכונים בריאותיים. לפני השימוש בכל תרופות צמחיות או תוספי מזון, עליך לבדוק עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים עבורך. כל מי שמחפש לקנות תרופה יצטרך לדון בכך עם רוקח שיקבע אם התרופה מתאימה לשימוש בו.

רוצים להצליח בעולם העסקים? הגעתם למקום הנכון!

חברת הייעוץ עסקי הגדולה בישראל Success מזמינה אתכם להצטרף למהפכה העסקית של העולם החדש – ובחינם!

הירשמו עכשיו וקבלו גישה בלעדית לספריית ההדרכות המקיפה שלהם, הכוללת אלפי סרטונים, מדריכים ומשאבים שימושיים – והכל בחינם! (כן, שווה לחזור על זה פעמיים 😄)
כל החומרים הללו הוכנו במיוחד עבורכם על ידי אלעד הדר, יועץ עסקי מוביל עם ניסיון של 23 שנים, שסייע כבר ליותר מ-30,000 בעלי עסקים בישראל להצליח ולשגשג.

אל תחמיצו את ההזדמנות הזאת לקחת את העסק שלכם לשלב הבא. לחצו על הכפתור למטה והצטרפו אלינו כדי לקבל את כל הכלים, הטיפים והתובנות שאתם צריכים כדי להפוך את החזון העסקי שלכם למציאות.

ההצלחה מחכה לכם – אל תאחרו לה!

תפריט נגישות

חדש באתר CHD

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית – עם מעל 80% הצלחה!

פיננסי נט

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר CHD💝